LA SITUATIA FINANCIARĂ PENTRU ANUL 2023
Număr de înregistrare 1004600007910 Data înregistrării 29.12.1992 Seria MD Număr 021046
- prestarea serviciilor teatral-concertistice;
|
Situaţiile financiare sunt întocmite în conformitate cu prevederile Legii nr. 287/2017 şi SNC în vigoare la 31 decembrie 2019. Abateri de la principiile generale şi caracteristicile calitative prevăzute în Legea nr. 287/2017 şi SNC nu au fost comise. Perioada de gestiune coincide cu anul calendaristic. Indicatorii situaţiilor financiare sunt determinaţi în baza următoarelor metode şi procedee, prevăzute în politicile contabile aprobate prin ordinul directorului entităţii nr.95 AB din 30 decembrie 2022:
|
|
4.6 Procurarea contra plată a mijloacelor fixe în cursul 2023 de la persoane juridice - 383 731 lei şi darea în exploatare a reţelei de iluminare a căilor de evacuarea spectatorilor - 79 991 lei.
Informaţii privind valoarea contabilă a creanţelor pentru anul 2023 |
Nr. crt. |
Grupe de creanţe |
Suma, Lei |
|
|
la 01.01.2023 |
la 31.12.2023 |
|
1. |
Creanţe comerciale |
408 403 |
328 444 |
2. |
Avansuri acordate |
295 779 |
111 406 |
3. |
Creanţe ale bugetului |
0 |
0 |
4. |
Creanţe ale personalului |
14 465 |
14 347 |
5. |
Creanţe privind veniturile din utilizarea de către terţi a activelor entităţii |
1 016 393 |
1 547 231 |
TOTAL |
1 735 040 |
2 001 428 |
5.2 Informaţia referitor la mărimea provizioanelor (corecţiilor) privind creanţele compromise, sunt prezentate în tabelul 5.2. Tabelul 5.2. Informaţii privind creanţele compromise şi provizioanele (corecţiile) pentru anul 2023 |
Denumirea corecţiei |
Sold la 01.01.2023 |
Constituirea |
Utilizarea pentru decontarea creanţelor |
Decontarea la venituri |
Sold la 31.12.2023 |
Corecţii (provizioane) privind creanţele compromise (lei) |
569 025 |
0 |
0 |
0 |
569 025 |
Tabelul 6.1. Informaţii privind stocurile pentru anul 2023 |
Nr. crt. |
Denumirea indicatorilor |
Suma, Lei |
1. |
Valoarea stocurilor intrate în perioada de gestiune, inclusiv: |
1 757 580 |
|
Materiale |
1 350 952 |
|
Obiecte de mică valoare şi scurtă durată |
406 628 |
2. |
Valoarea stocurilor ieşite în perioada de gestiune, inclusiv: |
1 551 203 |
|
Materiale |
1 370 292 |
|
Obiecte de mică valoare şi scurtă durată |
0 |
|
Valoarea casării OMVSD |
180 911 |
3. |
Valoarea contabilă a stocurilor evaluate la valoarea realizabilă netă la situaţia din data raportării, inclusiv: |
|
|
- la cost de intrare |
|
|
- ajustarea pentru deprecierea stocurilor |
|
4. |
Suma ajustării pentru deprecierea stocurilor în perioada de gestiune |
|
|
- recunoscută |
|
|
- decontată |
|
5. |
Valoarea contabilă a stocurilor gajate în contul datoriilor la situaţia din data raportării |
|
Valoarea contabilă a activelor depuse în calitate de garanţii pentru acoperirea datoriilor constituie:
|
Informaţii privind valoarea contabilă a datoriilor pentru anul 2023 |
Nr. crt. |
Grupuri de datorii |
Suma, Lei |
|||
Datorii pe termen lung |
Datorii curente |
||||
la 01.01.2023 |
la 31.12.2023 |
la 01.01.2023 |
la 31.12.2023 |
||
1. |
Datorii comerciale |
|
|
2 312 672 |
5 663 476 |
2 |
Avansuri primite curente |
|
|
342 976 |
260 181 |
2. |
Datorii fată de personal |
|
|
2 753 282 |
3 610 606 |
3. |
Datorii privind asigurările sociale şi medicale |
|
|
2353 688 |
3 455 547 |
4. |
Datorii faţă de buget |
|
|
465 764 |
1 939 764 |
5. |
Venituri anticipate pe termen lung |
1 000 000 |
1 000 000 |
|
|
6. |
Venituri anticipate curente |
|
|
3 080 000 |
602 537 |
7. |
Alte datorii |
57 807 800 |
57 807 800 |
53 914 |
40 572 |
TOTAL |
57 807 800 |
58 807 800 |
11 362 296 |
15 572 683 |
8.4. Informatia referitoare la subvenţiile privind remunerarea muncii şi a contribuţiilor de asigurări sociale şi medicale pentru perioada de gestiune este prezentată după cum urmează: |
valoarea contabilă a subvenţiilor la 01.01.2023 0 lei valoarea contabilă a subvenţiilor la 31.12.2023 0 lei mărimea subvenţiilor primite pe parcursul perioadei de gestiune 40 035 440 lei mărimea subvenţiilor decontate pe parcursul perioadei de gestiune 40 035 440 lei mărimea subvenţiilor restituite în perioada de gestiune 0 lei |
mărimea subvenţiilor care urmează a fi restituite în perioada de gestiune ulterioară 0 lei |
Tabelul 9.1. Informaţii privind categoriile semnificative de venituri |
Nr. crt. |
Venituri |
Suma, lei |
1. |
Venituri din vânzarea prestarea serviciilor teatral- concertistice |
56 354 394 |
2. |
Venituri din contracte de leasing |
9 622 452 |
3. |
Venituri aferente diferenţelor de curs valutar |
239 019 |
4. |
Alte venituri |
135 787 |
|
Total |
66 351 652 |
Tabelul 10.1. Informaţii privind costul vânzărilor |
Nr |
Elemente de cheltuieli |
Suma ( lei) |
1. |
Accesorii, reparatia încălţămintei de scena |
1 445,92 |
2. |
Amortizarea activelor nemateriale |
9 999,96 |
3. |
Amortizarea activelor imobilizate |
1 015 674,08 |
4. |
Amortizarea OMVSD |
772 182,81 |
5. |
Apa potabila, canalizare pentru activitatea de bază |
61 642,84 |
6. |
Asigurarea medicală aferentă turneelor intemaţională |
11 792,16 |
7. |
Articole, servicii pentru machiaj |
11 055,89 |
8. |
Artişti nerezidenţi invitaţi pentru participarea la spectacolele organizare de teatru (onorarii) |
376 423,54 |
9. |
Artişti nerezidenţi invitaţi pentru participarea la Turneele Internaţionale peste hotarele tării (onorarii) |
1 218 362,00 |
10. |
Bilete teatrale |
41 928,32 |
11. |
Broşuri şi programe teatrale |
10 298,10 |
12. |
Cheltuieli de deplasare pentru angajaţii teatrului încadraţi în Turneele Internaţionale peste hotarele tării |
2 731 695,44 |
13. |
Cheltuieli privind desfăşurarea Festivalului Internaţional ”Maria Bieşu” |
1 113 247,27 |
14. |
Servicii privind deservirea delegaţiilor |
111 000,00 |
15. |
Cazarea invitaţilor nerezidenţii p-u desfăşurarea spectacolelor organizate de TNOB |
122 259,98 |
16. |
Cheltuieli de publicitate şi realizări scenice privind întreţinerea ţinutelor scenice |
55 823,97 |
17. |
Servicii de comercializarea biletelor teatral - concertistice |
181 648,00 |
18. |
Remunerarea personalului nemijlocit încadrat în procesul de prestare a serviciilor teatral- concertistice |
38 435 306,28 |
19. |
Contribuţii de asigurări sociale de stat obligatorii a personalului nemijlocit încadrat în procesul de prestare a serviciilor teatral- concertistice |
11 146 239,39 |
20. |
Reparaţia curentă a bannerelor, decorului teatral |
309 799,17 |
21. |
Energia electrică utilizată privind prestarea serviciilor teatral- concertistice |
572 256,35 |
22. |
Energia termică utilizată privind prestarea serviciilor teatral- concertistice |
2 161 173,67 |
23. |
Evacuarea deşeurilor utilizată pentru prestarea serviciilor teatral- concertistice |
8 566,56 |
24. |
Servicii de pază privind prestarea serviciilor teatral- concertistice |
317 288,16 |
25. |
Transport avia aferent nerezidenţilor invitaţi pentru participarea la spectacolele organizare de teatru |
2 623 809,53 |
26. |
Alte cheltuieli |
62 629,04 |
|
Total |
63 483 548,43 |
Tabelul 10.2. Informaţii privind cheltuielile administrative |
Nr |
Elemente de cheltuieli |
Suma ( lei) |
1. |
Amortizarea activelor imobilizate |
107 827,97 |
2. |
Amortizarea activelor nemateriale |
11 666,64 |
3. |
Apă potabilă |
25 310,77 |
4. |
Apă şi canalizarea |
31 979,02 |
5. |
Arenda mijloacelor de transport (combustibil) |
134 313,86 |
6. |
Asigurare auto |
2 494,80 |
7. |
Asigurare medicală |
39 665,67 |
8. |
Broşuri şi programe teatrale |
15 558,40 |
9. |
Canalizare, evacuarea gunoiului |
4 415,04 |
10. |
Carnet ATA |
45 324,00 |
11. |
Cărţi şi ediţii periodice |
8 219,00 |
12. |
Casarea anvelopelor p-u automobile arendate |
6 087,46 |
13. |
Casarea materialelor |
1 960,00 |
14. |
Casarea obiectelor de mică valoare şi scurtă durată |
2 830,00 |
15. |
Cheltuieli bancare |
78 438,76 |
16. |
Cheltuieli neconfirmate documentar |
14,30 |
17. |
Cheltuieli poştale |
2 382,71 |
18. |
Cheltuieli privind calcularea TVA din servicii de import |
226 466,45 |
19. |
Cheltuieli privind procurarea florilor |
14 080,00 |
20. |
Cheltuieli privind îndemnizaţiile pentru incapacitate temporară de muncă |
88 322,93 |
21. |
Contribuţii de asigurări sociale de stat obligatorii a personalului de deservire şi administrativ încadrat în procesul de prestare a serviciilor teatral-concertistice |
791 347,17 |
22. |
Diferite |
7 127,52 |
23. |
Energia electrică |
456 279,46 |
24. |
Energia termică |
1 723 734,59 |
25. |
Impozit la sursa de plata |
65 036,15 |
26. |
Instalarea, montarea echipamentului electric |
72 768,27 |
27. |
Întreţinerea sistemului de încălzire |
12 703,85 |
28. |
Medicamente |
3 963,67 |
29. |
Montarea si demontarea, tipărirea bannerului |
6 400,00 |
30. |
Pază |
163 311,84 |
31. |
Produse, soluţii pentru rntreţinerea curăţeniei |
85 450,24 |
32. |
Produse alimentare |
33 282,21 |
33. |
Rechizite de birou |
37 629,26 |
34. |
Remunerarea personalului de deservire şi administrativ încadrat în procesul de prestare a serviciilor teatral-concertistice |
2 728 783,35 |
35. |
Reparaţia, accesorii pentru tehnica de calcul |
50 271,00 |
36. |
Reparaţia curentă a clădirii |
174 479,42 |
37. |
Reparaţii curente a utilajului |
25 240,00 |
38. |
Semnătura electronică |
800,00 |
39. |
Servicii arendă autoturn |
2 840,91 |
40. |
Servicii de audit |
45 000,00 |
41. |
Servicii de cazare |
12 100,00 |
42. |
Servicii de curăţenie |
15 300,10 |
43. |
Servicii de deratizare |
15 408,00 |
44. |
Servicii de comercializarea a biletelor teatral - concertistice |
158 080,00 |
45. |
Servicii de deservire a programului contabil 1C |
34 500,00 |
46. |
Servicii de instruire profesionala |
7 188,00 |
47. |
Servicii de instruire în domeniul protecţiei muncii |
12 500,00 |
48. |
Servicii de organizare a evenimentelor culturale |
60 000,00 |
49. |
Servicii de reparaţie şi deservire a mijloacele de transport arendate |
28 480,00 |
50. |
Servicii de reparaţie şi deservire a utilajului |
15 469,00 |
51. |
Servicii de telecomunicaţii |
89 022,91 |
52. |
Servicii de traducere |
450,00 |
53. |
Servicii de transportare a mărfurilor |
1 060,10 |
54. |
Servicii funerare |
2 770,00 |
55. |
Servicii încărcarea tonerului pentru imprimante |
7 761,00 |
56. |
Testări mijloace protecţie |
1 080,00 |
57. |
Transport avia |
2 720,00 |
58. |
Uzura OMVSD |
419 605,94 |
59. |
Veselă de unica folosinţă |
11 560,32 |
60. |
Total |
8 228 862,06 |
Digitally signed by Dohotaru Nicolae Date: 2024.05.29 14:37:21 EEST Reason: MoldSign Signature Location: Moldova |
|